پرنسس كوچولوي گلمپرنسس كوچولوي گلم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

هديه ي باشكوه خدا

شمارش معکوس تولد قشنگترین بهونه ی زندگیم

1392/11/28 3:22
نویسنده : مامان شيوا
483 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ناز و قشنگه من ، شمارش معكوس تولد يكسالگيت شروع شده :

٢٤ - ٢٣ - ٢٢ - ٢١ ...

كمتر از 23 ساعت به تولدت مونده و من تا الان به عشقت بيدار بودم تا لحظه‌ي صفر يكسالگيتو برات ثبت كنم

 

 

 

 

 

 

باورم نميشه چند ساعت ديگه يك سال ميگذره از لحظه‌ي زيباي بدنيا اومدنت ، انگار همين ديروز بود استرس بدنيا اومدنتو داشتم ...

داره يكسال ميگذره از حس زيباي مادر شدن ، چه شبايي كه تا صبح بيدار بودم ، چه روزاي تلخ و شيريني كه باهم گذرونديم ، با هر رنجشت مردمو زنده شدم ... 

ولي الان شكر خدا داري ميشي يك ساله

خدايا شكرت بخاطر اين همه لطفت ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کوثری
28 بهمن 92 4:46
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین و کلاه عیدانه و بنر عید طراحی و چاپ کارت پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت temparti.ir http://tempari.blogfa.com تقویم های تم دار تنوع زیادی در وب هست حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
زهرا
29 بهمن 92 0:04
تولدت حسابی مبارک باشه خاله جون
سونیا مامان آرسان
29 بهمن 92 1:00
تولدت مبارک عسیسم