پرنسس كوچولوي گلمپرنسس كوچولوي گلم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

هديه ي باشكوه خدا

پستونك ممنوع

1392/4/8 9:40
نویسنده : مامان شيوا
255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگم

اگه يادت باشه تو پستاي قبلي برات نوشته بودم كه مخالف پستونك خوردن بودم و با اين حال بالاجبار بهت پستونك ميدادم ولي سعي ميكردم زياد ازش استفاده نكني ، توي خواب هم اصلاً بهت پستونك نميدادم ولي بازم به اينكار راضي نبودم ؛

تا اينكه امروز كه رفته بوديم مهموني دخترخاله شبنم ، واقعاً اذيتم كردي ، هي پستونكتو مينداختي زمين منم ميرفتم ميشستمش مي‌اومدم و خلاصه اينكه كل مهموني رو سر پا بودم ، خونه كه برگشتيم تصميم گرفتم پستونك خوردنو تركت بدم و دقيقاً از ساعت 8 امشب كه 4 ماه و 10 روزته اينكارو شروع كردم اميدوارم راحت بتوني تركش كني .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نگار
24 دی 92 8:48
سلام عزیزم خواهش می کنم من اگه کاری رو بلد باشم خوشحال میشم به یه نفر کمک کنم. درمورد رمز هم بگم که اصلا خودم هم از این قضیه خوشحال نیستم ولی یه اتفاقاتی افتاد که مجبور شدم ولی رمز رو به هرکی بخواد میدم برای شما هم خصوصی میفرستم شادوین جون رو ببوس
مامان شيوا
پاسخ
سلام ممنون كه بهمون سر ميزنيد و ممنون بابت دادن رمز بوس براي نگار گلي