پرنسس كوچولوي گلمپرنسس كوچولوي گلم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

هديه ي باشكوه خدا

هزینه ی عشق

1393/8/8 18:39
نویسنده : مامان شيوا
599 بازدید
اشتراک گذاری

اين مطلبو از وبلاگ يكي از دوستان برداشته‌م :

شبی پسرک کوچک نزد مادرش رفت که در آشپزخانه شام درست می کرد و کاغذی را به او داد . مادرش دستش را بادستمال خشک کرد و کاغذ را به شرح زیر خواند :

 

*بابت تمیز کردن اتاقم            ۴۰۰۰۰ریال

*بابت خریدکردن برای شما      ۴۰۰۰۰ریال

*بابت بردن سطل زباله           ۲۰۰۰۰ریال

*بابت دریافت کارنامه قبولی    ۵۰۰۰۰ریال

*جمع بدهکاری شما:           ۱۵۰۰۰۰ریال

مادر با تبسمی بر لب کاغذ را برداشت و پشت آن نوشت :

 

*بابت ۹ماهی که تو را حامله بودم حساب نمیکنم مجانی .

*بابت تمام شب هایی که بیدارنشستم و از تو پرستاری می کردم و برایت دعا

خواندم حساب نمیکنم مجانی .

*بابت تمامی زحمات و اشکهایی که در این سالها باعث شان تو بودی حساب

نمیکنم مجانی .

*بابت استحمام و شستشو و حتی پاک کردن بینی ات حساب نمی کنم مجانی .

*وقتی تمام اینها را با هم جمع کنی کل هزینه ی عشق واقعی راحساب نمیکنم مجانی .

پسرک وقتی صورت حساب مادرش را خواند چشمانش پر از اشک شده بود و در

چشمان مادرش نگاه کرد و گفت :

            (( مادر خیلی دوستت دارم ))

پسندها (11)

نظرات (14)

مریم(مامان کیان)
9 آبان 93 9:34
بیا حالا هی بچه بزرگ کن!!!!!!!!!! هی براش حرص بخر که چرا رنگ جورابش با بولوزش ست نمیشه؟؟؟؟؟؟؟ چرا دیشب تو خوای به سرفه کرده؟؟؟؟؟ چرا امروز کم غذا خورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا ..... چرا.....
مامان شيوا
پاسخ
واقعا هم همینجوره مریم جون آدم پیر میشه پای بچه بس که رو بچه هامون حساسیم ولی ایشا... که بچه های ما همچین معامله ای باهامون نمیکنن
مریم مامان آیدین
9 آبان 93 18:53
خیلی قشنگ بود شیوا جونم با اینکه بارها اینو خوندم ولی هربار آخرش بغضم میگیره.....مامان بودن قشنگه....سخته.....شیرینه....گاهی هم تلخه ببوس شادوین نانازمونو
مامان شيوا
پاسخ
واقعا مطلب قشنگیه منم خیلی دوسش دارم ممنون اینم بوس برای شما
سپیده
10 آبان 93 13:16
خانمی مدل بافتش یه نوع گیس هست. قسمت بالای کلاه هم رکن زده
مامان شيوا
پاسخ
ممنون که وقت میذارین و جوابمو میدین ولی آخه سپیده جون رکن که یه بافت ساده ست چیکارکنم اینجوری برجسته و موجدار بشه؟؟؟؟
√بهار مامانه برسام
12 آبان 93 20:28
سلام گلم ممنونم که انقدر به ما لطف داری و همیشه ما رو شرمنده ی محبت هات میکنی دخمل ناناسی خوبه انشاالله؟ انشاالله که همیشه خوب و سلامت باشه و زیر سایه ی مامان گل و مهربونی مثل شما همیشه به بهترین ها برسه گلم چه مطلب زیبایی نوشتی واقعا جالب بود و منو به فکر برد و یه لحظه خودم رو جای این مادر گذاشتم و دیدم واقعا انتظاری هم جز این رفتار از یه مادر نمیره البته به نظر من باید ببینیم ما با والدینمون چه معامله ای کردیم اونوقت میتونیم پیش بینی کنیم فرزندمون با ما چه خواهد کرد..... من خیلی دختر پرشوری بودم و همیشه مثل پسرها شیطنت داشتم و کلی مامانم رو اذیت کردم البته مامانم میگه کارای من شیطنت بوده و اصلا اذیت نبوده ولی خودم گاهی وجدان درد میگیرم که چرا فلان کار رو با مامانم کردم ولی از وقتی خودم مادر شدم خیلی بیشتر از قبل هوای مامان گلم رو دارم و حالا تازه میفهمم که بچه هر قدر هم اذیت و شیطنت کنه باز مادر ازش به دل نمیگیره و حالا میفهمم وقتی من به مامانم قبل رفتن به اتاق عمل گفتم حلالم کن من خیلی اذیتت کردم در جواب گفت تو اصلا اذیتی نداشتی و من از تو ناراحتی به دل که ندارم هیچ ازت راضی هم هستم یعنی چی این نه اینکه من خوب بودم این یعنی عشق مادرم به من که من حالا با مادر شدن درکش میکنم و به خاطر تمام شیطنت هام همش منتظرم که برسام هم همون کارا رو کنه و وقتی برسام منو اذیت نمیکنه و همیشه آروم و خوبه بیشتر وجدان درد میگیرم و با تموم وجود عشق مادرم رو درک میکنم و میفهمم که هیچ وقت از من چیزی به دل نگرفته که خدا بهم چنین فرزند بی دردسری داده.....خلاصه اینکه از هر دستی بدیم از همون دست خواهیم گرفت و این خیلی ساده لوحانست که به عدالت و نظارت همیشگی حضرت حق شک کنیم فرزندان ما آینه ی تمام نمایی از ما و رفتار ما هستند.امیدوارم که این آینه های تمام قد همیشه تمیز و شفاف و به دور از هر گرد و غباری باشن و همیشه تصویری زیبا از ما به ما هدیه بدن الهی آمین روی ماه ناز گل خوشملمون رو از طرف من ببوس و ازت خواهش میکنم این شبا ما رو از دعای خیرتون بهره مند کنید که سخت محتاجم به دعای شما عزیزان خصوصا ازت خواهش میکنم واسه برسامم دعا کنی...البته من خودم هر وقت دعا میکنم و از نی نی وبلاگی های گلی که دوستای خوبم هستن یاد میکنم دلم قرصه که دارم برای کسایی دعا میکنم که اگه همو ندیدیم در عوض به هم عشق دو طرفه داریم و محبت هامون مثل دنیای حقیقی رنگ و لعاب دار نیست و هممون بی ریا و خالصانه همدیگه رو دوست داریم من که بنده ی رو سیاه خدای مهربونم ولی این روزا احساس میکنم به حرمت جدم خدا صدام رو میبشنوه پس منم به خودم جرات میدم و تند و تند از خدا چیزایی رو میخوام که برای خیلی ها مهمه و خدا خودش شاهده که هیچ وقت چیزی رو اول برای خودم و پسرم نخواستم و همیشه اول سایرین رو دعا کردم و بعد در آخر فقط برای خانوادم و برسام دعا کردم........ چقدر حرف زدمشرمنده گلم انشاالله که به حرمت سالار شهیدان هرچی از خدا میخوای بهت بده و خداوند دختر نازت رو همیشه در پناه خودش حفظ کنه و خوشبخت و عاقبت به خیرش کنه الهی آمین
مامان شيوا
پاسخ
سلام عزيزدلم خواهش ميكنم من برسام جونو واقعا دوستش دارم برا همين پيگير وبلاگشم ممنون دخمليم هم خوبه منم متقابلا بهترينارو براتون آرزومندم كاملا حق باشماست مادر به همين گذشت و خوبياشه كه بهشت زير پاهاشه حالا جالبه يه روز يه بچه به مامانش ميگه اگه شما انقد خوبي چرا بهشت زيرپاهاته چرا تو دستات نيست مادر جواب ميده بهشتو گذاشتم زمين تا تو رو در آغوش بگيرم فرزندم منم التماس دعا دارم ازتون ، ايشا... خدا به حرمت اين روزاي عزيز حاجت دل همه رو برآورده كنه اين چه حرفيه عزيزم من هميشه از خوندن حرفاتون انرژي ميگيرم ماشا...خيلي خوش ذوقين و دست به قلم خوبي دارين و خوب مينويسين من متاسفانه نميتونم مثل شما شيوا و روان بنويسم
سپیده
13 آبان 93 20:19
خواهش می کنم. رکن یا ابری برجسته هست. یعنی وقتی همه از زیر ببافی یا از رو ببافی برجسته می شه. منظور هم روی راست هم روی چپ
مامان آنیسا
12 آذر 93 7:31
وقتی که مادر بشی قدر مادرتو می فهمی تازه می فهمی مادر بودن یعنی چی
مامان شيوا
پاسخ
کاملا حق با شماست آدم تا خودش تجربه نکرده نمیفهمه
مامان حديث
10 دی 93 1:02
وافعا همينطوره عالي بود
مامان حديث
10 دی 93 1:03
عزيزم دخترت خيلي بانمك و نازه خدا حفظش كنه
مامان شيوا
پاسخ
ممنونم
مامان حديث
10 دی 93 1:04
سلام خاله جووووووووووونم من حديثو تو جشنواره ي ني ني وبلاگ شركت كردم لطفا ميشه بهم راي بدين؟؟؟ كد عكسم 65 بياين ببينين خوشحال ميشم اگه پيامكش كنين به شماره ي 1000891010 يه عااااااااااااااالمه مرسي
ღمامان نسیمღ(✾◕ ‿ ◕✾)
11 دی 93 23:27
شیواجون مرسی که به وبلاگمون سر میزنین.ولی خودتون خیلی کم کاری میکنید خیلی وقته آپ نمیشین.
مامان شيوا
پاسخ
وای نگو نسیم جون ,خیلی وقته نرسیدم یه پست جدید بذارم,اصلا وقت نمیکنم
امیرحسین
4 بهمن 93 18:22
شادوین جون ولاگ خیلی خوبی داری. موفق باشی پسر خاله ات امیرحسین
مامان شيوا
پاسخ
ممنونم داداشی
محمد
14 بهمن 93 9:45
بروزم بروزم بروزم بروزم به منم سر بزن
آیسان ، ترانه
17 بهمن 93 17:33
ماشالله چه خوشمل مثل یک فرشته
مامان شيوا
پاسخ
ممنون عزيزم
آیسان ، ترانه
23 بهمن 93 15:43
سلام دوست عزیز ... از وبلاگ زیبای شما دیدن کردم ، خسته نباشید ... خوشحال میشم به من هم سر بزنید ... منتظر حضور و نظرات مکتوب شما هستم ... سپاس ... من لینکتون کردم دوست داشتید منم لینک کنید
مامان شيوا
پاسخ
سلام خانومي ممنون چشم بهتون سر ميزنم