پرنسس كوچولوي گلمپرنسس كوچولوي گلم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

هديه ي باشكوه خدا

اولين فايل صوتي

1394/4/6 15:58
نویسنده : مامان شيوا
600 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسك قشنگ من

هميشه وقتي ميرفتم وبلاگي رو ميديدم كه فايل صوتي شعر خوندن دلبندشونو رو وبلاگشون گذاشتن ذوق ميكردم و دوست داشتم دخملي منم زودي شعرخوندن ياد بگيره و صداشو رو وبلاگش بذارم .

و ديروز عصري تصميم گرفتم صداتو موقع شعرخوندن ضبط كنم و بذارم رو وبلاگت ، خودتم حسابي خوشت اومده بود بعده ضبط وقتي صداتو گوش ميداديم هي ذوق زده ميشدي ميگفتي آفّرين ، آفّرين ..........

امروزم اومدمو فايلو برات آپلود كردم ؛ فعلا اين فايلو داشته باش زودي با عكساي قشنگت برميگردم

دنيا دنيا دوست دارم قشنگمممممممممممممم

پسندها (2)

نظرات (4)

مسئول سایت نی نی عکس
6 تیر 94 16:03
سلام مامان مهربون عکس کوچولوتونوو برای نی نی عکس بفرستید تا جایزه بگیره و کلی خوشحال شه. http://www.niniaxs.ir اگه مایل به تبادل لینک هم هستی لینکمون رو توی وبلاگتون قرار بدید و به ما بگید به قید قرعه به مامان های فعال و معرفی کننده سایتمون جایزه میدیم
مریم مامان آیدین
6 تیر 94 17:53
سلاااام شیوا جونم وااای چه ترانه قشنگی...خیییلی خیییلی لذت بردم قربوووونش برم من یعنی شادوین نازم انقدر بزرگ شده که شعر بخونه....پس چرا انقدر کم میای و برامون مینویسی قربون اون عکس جشنواره هم برم من...مثل یه تیکه ماه شده ...موهاش رو قربون خیلی خیـــــــــــلی ببوسش و منتظر صدای ماهش هم هستم
مامان شيوا
پاسخ
سلام مريم بانوووووووووو كوتاهي منو به بزرگي دلتون ببخشين كه نميتونم بيامو نظر بذارم خدانكنه خاله‌ش ،خبرندارين ماشا... چه خانومي شده حسابي بالنده و همه چي تموم ، ولي شلوغي و شيطنتم چاشني اين همه بزرگ شدنشه كه باعث شده من نتونم پاي سيستم بشينم شما كلا به ما لطف دارين ببوسين ايدين خوشگلمو
مامان لیلا
7 تیر 94 7:47
چه دختر نازی خدا حفظش کنه
مامان شيوا
پاسخ
ممنون شما لطف دارین
همراه رایانه
7 تیر 94 8:30
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir