پرنسس كوچولوي گلمپرنسس كوچولوي گلم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

هديه ي باشكوه خدا

يه خبر خوش

1391/5/3 14:24
نویسنده : مامان شيوا
192 بازدید
اشتراک گذاری

نازنينم ماه رمضون شروع شده ولي من امسال نميتونم روزه بگيرم آخه تو تودلمي ،ولي فداي سرت بعداً جبران ميكنم

از شنبه كه دوباره رفتم دكتر ، دكتر يه قرصي بهم داده تا ميخورمش حالم بدجوري بهم ميخوره ،برا همين امروز كه با مامان جون اينا رفته بوديم خريد ، حالت تهوع داشتم و نتونستم تو فروشگاه بمونم و اومدم تو ماشين نشستم مامان جونم اومد تو ماشين و حالمو پرسيد و بهم گير داد كه نكنه بارداري منم گفتم آره ، از شنيدن خبر جاخورد و خيلي خوشحال شد ؛ بعدش خاله شادي هم اومد ، مامان تا بهش گفت شيوا بارداره خاله از خوشحالي يه هورايي كشيد و موبايلو برداشت و به خاله ها هم مژده داد خاله ها هم يكي يكي بهم زنگ زدند و تبريك گفتند .

عسلم ، مامان قربونت بره ،همه از اينكه ميخواي به جمعمون بپيوندي خوشحالن ، تينا و ساينا آرزو ميكنند دختر باشي ، اميرحسين و ماني و ايليا هم دلشون ميخواد پسر باشي ، دنبال همبازي برا خودشون ميگردند ، خب بچه ن ديگه ؛ درسته منم دوست دارم دختردار بشم و تا الان هر چيزي كه برات خريدم دخترونه ست ولي ايشا... سالم باشي دختر يا پسر بودنت مهم نيست ، هرچي خدا خودش بخواد .

خدايا به اميد تو ...

 

9 هفتگيه عزيزم :

اكنون اندازه كودك شما در حدود 2 و نيم سانتيمتر ( اندازه يك دانه انگور ) است و وزن او در حدود چند گرم است . دنبالچه جنيني او كاملاً از بين رفته است . پلكهاي او در حالت بسته قرار دارد .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کوثری
6 آبان 92 16:37
با سلام وبلاگ ما خدمات زیر را به شما ارائه میکنم طراحی و چاپ انواع تم های تولد ،دندونی ، قدم ، سیسمونی و ... طراحی تقویم، کارت پستال و ساخت انواع کلیپ های زیبا با عکس کودک شما حتما طرحهای ما رو هم ببینید امیدوارم مورد پسند شما قرار بگیرد منتظر حضور گرمتون هستم