پرنسس كوچولوي گلمپرنسس كوچولوي گلم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

هديه ي باشكوه خدا

دو ونيم سالگيت مبارك كوچولوي قشنگم ، عروسك دوست‌داشتني من

1394/5/29 19:35
نویسنده : مامان شيوا
734 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم , دردانه ی زیبایم , عزیزتر از جانم , پاره ی تنم

دوستت دارم

صدای دلنوازت را , نگاه های معصومانه ات را , شیطنت های کودکی ات را

اشک های بی کینه ات را , دل پاک و مهربانت را

همه و همه را دوست دارم

میدانی . . .

تو مژدگانی تمام مهربانی های عالمی

تو بهترین همدم و مونسی

تو ارزنده ترین هدیه‌ی خدا بر روی زمینی

و در یک کلام

تو رحمت کاملی

تو را باهمه ی وجود دوست میدارم دخترم

همیشه خوب باش و خوب بمان و شاد باش

 

دخترکم زود بزرگ نشو جان مادر . . .

کودکیت را بی حساب میخواهم و در پناهش جوانیم را

زود بزرگ نشو دخترم ... قهقهه بزن , جیغ بکش , گریه کن , لوس شو , بچگی کن ولی زود بزرگ نشو تمام هستی ام

آرام آرام پیش برو آن سوی سن و سال هیچ خبری نیست

 

يه دختر دارم شااااااااااااااه نداره :

 

صورتي داره مااااااااااااااااااااااه نداره :

 

قربون خنده‌هاي شيرينت نفس مامان :

 

دخمله ديگه ، فيس و افاده داره :

 

دلبري نكنه پس چيكار كنه :

 

عروسك نازدار من :

 

لازم به ذكره عروسكي هم كه بغلتونه ، جيگرررررررررررر شماست ؛ اسميه كه خودت موقع خريد انتخاب كرديشو روش گذاشتي .

پسندها (4)

نظرات (3)

همراه رایانه
17 شهریور 94 13:38
همراه رایانه مرکز رفع مشکلات کامپیوتری پاسخگویی شبانه روزی به مشکلات رایانه,اینترنت و موبایل دارای کارشناسان مجرب شماره تماس با تلفن ثابت سراسر کشور : 9099070345 برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید. www.poshtyban.ir
مامانی کوثر
20 مهر 94 16:09
خوشحال میشیم به وبلاگ کوثری من سربزنید....دوستون داریـــــــــــــــــــــــــــــــم.
مامانه شایلین
27 آبان 94 18:29
ای جوووونم چه دخملی!!
مامان شيوا
پاسخ
ممنونم لطف دارین