پرنسس كوچولوي گلمپرنسس كوچولوي گلم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

هديه ي باشكوه خدا

عکسای پاییزی

1398/8/29 23:01
نویسنده : مامان شيوا
430 بازدید
اشتراک گذاری

بازم من اومدم با عکسای قشنگت 😍😍😍

امروز یعنی درست 6 سال و 9 ماهگیت تصمیم گرفتیم بریم پارک و از پاییز زیبا با تم یلدا ازت عکس بگیرم

درسته پارک این وقت سال واقعا سرده 🙈 ولی با اینکه کلی عکس گرفتم ، حسابی همکاری کردی که نتیجه ش شد این عکسای بینظیر 👇👇👇

 

کِی انقدی شدی کوچولوی مامان

 

 

 

 

 

آخ من قربون این میمیک صورتت ؛ غش رفتم برات

 

شیطنتای وسط کار

 

اینجا گفتی من مثل لک لک وایمیستم ازم عکس بگیر

 

مامان فدای ناز و عشوه هات خوشگل من

 

 

 

عکاسی که بدون شیطنت نمیشه 😊😊😊

 

 

 

 

 

آخ که دلم ضعف میره برا این عکست 😘😘😘

 

 

 

یعنی هوا بس ناجوانمردانه سرد بود ؛ حسابی یخ کردی

 

و اینم پایان عکاسی

بعد عکاسی مستقیم رفتیم آرایشگاهو موهای قشنگتو کوتاه کردیم ؛

درسته کلی دوسش داشتی و ماهتر میشدی ولی واقعا موی بلند اذیتت میکرد .

 

این روزا حسابی مشغول درساتی ، هرروز داری کلمه ی جدید یاد میگیریو از اینکه میتونی بخونی و بنویسی حسابی خوشحالی

چیزی از شلوغی و شیطنتات کم نشده و همچنان مقتدر بر سر مسلک 😢

ازوقتی کلاس اولی شدی خوابت حسابی منظم شده ولی شبایی که دیر میخوابی صبحا بیدار کردنت کار حضرت فیله 🤨

هنوزم به وعده ناهار میگی شام 😅

 

پسندها (2)

نظرات (0)