پرنسس كوچولوي گلمپرنسس كوچولوي گلم، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

هديه ي باشكوه خدا

عكساي 19 ماهگي

1393/7/29 23:11
نویسنده : مامان شيوا
586 بازدید
اشتراک گذاری

بعده مدتها اومدم بالاخره يه پست گذاشتم :

ايشا... زودي بقيه‌رم ميذارم

عكسارو با نماز خوندن گل دختريم شروع ميكنم ، خودشم نماز با حجاب كامل :

 

الهي قربون قدوقامتت عزيزممممممممممم :

 

قنوت دخمليم با اون دستاي كوچولو و نازش :

 

حالا ركوع ، دخمليم حواست به عبادتت باشه ، چرا دوربينو نگاه ميكني :

 

و بالاخره پايان نماز ، قبول باشه عزيزدلم :

       

 

 

بقيه‌ي عكسا تو ادامه‌ي مطلب :

دخملي گلم با كيك تولد خاله جونش :

 

كوچولوي مامان مشغول تماشاي مراسم تولد :

 

دختر خودشيفته‌ي من در حال بوس كردن خودش :

تقريباً اين كار همشگيته نفسم !

 

گل دخترم غرق تماشاي مهراد جون :

 

حالام دستاتو باز كردي ميخواي بغلش كني :

 

تازه بلدي رو پاتم بخوابونيش ، خاله داشت اينجا دور از جون سكته رو ميزد :

 

دخمل سرخابي پوش من :

             

 

عكساي دخمليم تو مهموني مهرادجون :

                                     

 

اينم شازده كوچولوي اخمو تو مهمونيش :

 

اينم يه عكس سه نفره‌ي بي كيفيت با سلناجون و روناك جون ، بس كه شما و سلناجون شلوغ كردين يه عكس درست و حسابي هم نتونستيم بگيريم :

 

و اما خانوم باجي من :

                                        

 

الهي مامان قربون خنده‌هات :

                                     

 

و اختتاميه‌ي عكسا دختر نازم توي يه خواب ناز :

 

مامان فداي گل دخترم ، نفسسسسسسسسسسم

پسندها (4)

نظرات (3)

مریم مامان آیدین
14 بهمن 93 16:56
خداااااا نماز خوندن جوجورو ببیــــــــــــــــــــن قبول باشه عروسک...مارو هم دعا کن نانازی خانوم قدو نو رسیده هم مبارک قربووووووووووووون اون تیپ مهمونیت برم من که مثل عروسک ها شدی خیییییییییییییییییلی ببوسش شیوا جونم...دلم براش تنگ شده بود
مامان شيوا
پاسخ
ممنون خاله جون چشاتون قشنگ ميبينه مريم جون شمام آيدين خوشگلمو ببوسين
مریم مامان آیدین
14 بهمن 93 16:57
ببینم این پست جدیده؟؟؟ پس چرا قبل پست بالایی اومده؟؟؟ قبلا بوده و من ندیدمش؟؟
مامان شيوا
پاسخ
اره مريم جون پست جديده ولي برا قبلناست منتها من خيلي وقته چيزي ننوشته بودم برا همين تاريخش ماله قبل پست اخره .
ღمامان نسیمღ(✾◕ ‿ ◕✾)
2 اسفند 93 23:24
آفرین شادوین جون.نماز خوندنش هم مثل خودش با مزه است.شیطنت مثل سلنا از چشماش میبارهاز اون عکس 3 نفری منم تو وبلاگ سلنا گذاشتم اونم از بس که این وروجک ها شلوغ کردن بی کیفیت هست.
مامان شيوا
پاسخ
ممنون نسيم جون ، يادش بخير اون روز اين دوتا وروجك كلي آتيش سوزوندن