پرنسس كوچولوي گلمپرنسس كوچولوي گلم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

هديه ي باشكوه خدا

براي پدرم .......

1393/2/23 11:51
نویسنده : مامان شيوا
238 بازدید
اشتراک گذاری

پدر ؛ ترجمه علی علیه ‏السلام

 

پدر عزیزم می‏خواستم درباره ‏ات بنویسم ؛

گفتم : یداللّهی ؛ دیدم ، علی است .

گفتم نان‏ آور شبانه کوچه‏ های دلم هستی ؛ دیدم علی است .

خلوص تو در عشق ورزیدن را نوشتم و روح تو را از هر طرف پیمودم ، به علی رسیدم .

آن‏گاه ، دریافتم که تو ، نور جدا شده‏ ای از آفتاب علی هستی ،

تا از پنجره هر خانه‏ ای ، هستی را گرما ببخشی ؛

و این‏گونه بود که علی علیه‏ السلام ، نماینده خدا و نبی شد ، و پدر ، نماینده علی علیه‏ السلام .

تو را به من هدیه دادند و من امروز ، تمامی خود را به تو هدیه خواهم کرد ؛ اگر بپذیری ...

 

پدرکه باشی باتمام مشقت هاوسختی های روزگاربادیدن غم فرزندت میگی : درست میشه خیالت تخت من پشتت هستم

پدرکه باشی ...... سردت  میشه و کت سرشانه فرزندت میاندازی

پدرکه باشی ...... چهره ات خشن میشه ودلت دریایی ... آروم نمیگیری تاتکه نانی نیاوری

پدرکه باشی ..... عصا میخواهی ولی نمیگویی هرروز خم تر از دیروز جلوی آینه تمرین محکم بودن میکنی

پدرکه باشی ....... درکتابها جایی نداری و هیچ چیزی زیرپایت نیست ..... ولی پدری !!!

پدر که باشی ...... به جرم پدربودن حکم همیشه دویدن برایت می برند

بی اعتراض به حکم فقط میدوی ..... بی رسیدن فقط میدوی و در تنهاییت نفس تازه میکنی ...... دوباره میدوی

پدرکه باشی ...... میخواهی ولی نمی شود ... نمی شودکه نمی شود .... دربلندایی از این شهر مشت نشدنها را بر زمین می کوبی

پدرکه باشی ........ حساس می شوی به هرنگاه پرحسرت فرزند به دنیا ...... تمام وجود خودت را محکوم اجابت آرزوهایش می کنی

پدرکه باشی ..... دربهشتی که زیر پای تو نیست بازهم دلهره هایت را مرور می کنی ...

باباجونم روزت مبارك

 

اينم عكس دخملي تو روز پدر :

پسندها (2)

نظرات (0)