پرنسس كوچولوي گلمپرنسس كوچولوي گلم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

هديه ي باشكوه خدا

مادرررررررررررر

1393/1/31 0:35
نویسنده : مامان شيوا
224 بازدید
اشتراک گذاری

خـدایا بالاتر از بهشت هم داری..؟

برای زیر پای مــــــــادرم می خواهم

 

  

درست زمانی که بین همه ی اگرها و بایدها و چون و چراها مصمم میشی بشینی سر سجاده مهرش و از خدا نام مادر رو التماس کنی ، اون وقته که خدا نعمتش رو ، منتش رو بر سرت تموم میکنه و نام زیبای مادر رو برازنده باقی اسمت می کنه ؛

قصه تنهایی روزهای زندگیت تموم میشه ، یکی میاد که تو به لطفِ بودنش بهترین حس ها رو تجربه می کنی و به ضمانتش وام مادرانه میگیری ؛

خودت به میل خودت ، خودتو از دفتر الویت ها داوطلبانه خط میزنی و یه نفر رو  مادرانگی میکنی تا انتهای زندگی ، درست مثل مادرت

یادم بمونه که ؛

همه ی اینا خستگی داره ، نگرانی داره ، از خود گذشتگی داره ؛ این حذف خودها ، توی خیلی جاهای زندگی سخته ، گاهی درد داره ...

یادم باشه تصمیمی که گرفتم خیلی بزرگه ، اما به همه مادرانگی می ارزه ...!!!!!

و اينطور شد كه من الان خوشحال از مادر بودنمم ، تمام سختي ها رو به جان مي خرم جوجوی من ، چرا که با تو من مادر شدم ...........

 

روز مادر مبارک

 

عکسا تو ادامه‌ی مطلب

و اما جوجو کوچولوی من :

 

عکس دخملی من تو روز مادر :

 

روشهای مختلفی که برا رد شدن از در اتاقت بکار میگیری :

 

 

 

برای رفتن تو آشپزخونه همیشه از سمت راست رد میشی :

 

و موقع برگشت از سمت چپ ؛

جالب اینکه هیچ وقتم اشتباه نمیکنی :

 

داشتم این پستو میذاشتم که دیدم یهو گریه کردی ، اومدم دیدم دستت مونده لای کشو ، اولش فکر کردم چیزی نشده ولی واقعاً انگشتت له شده بود :

 

موقع خوردن قطره آهن و مولتی ویتامینت از بس شلوغ میکنی تا نخوریش ، بابایی میذارتت رو میز غذاخوری ، و اونوقت از ترست تکونم نمیخوری :

 

و در نهایت اینکه لباساتو از کشو برمیداری ، میتکونیشون بعدشم میبری میذاری رو شوفاژ ، فکرکنم از من یاد گرفتی لباسارو میشورم میذارم رو شوفاژ و البته شما همه رو خیس خیس از رو شوفاژ برمیداری !

 وقتي تلفن يا موبايل زنگ ميزنه قبل من مي‌دويي طرفشون ، وقتي صداي زنگ در خونه رو ميشنوي از خوشحالي نميدوني چيكار كني ، يه جيغايي ميكشي بيا و ببين ؛ تازه بعده اينكه اف‌افو زديم بايد خودمونم بريم سرپله وايستيم به پيشواز كسي كه داره مياد ! حتي بعضي وقتا كه مشغولي اگه يهو برق بياد و صفحه‌ي اف‌اف خودكار روشن بشه و شما يهو متوجهش بشي مكافات اينه كه قانعت كنم كسي دم در نيست و زنگ نزده !!!!!

 امان از دست اين خانوم طلاي من ...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نسیم
5 اردیبهشت 93 23:05
شیوا جون بسیار زیبا بود.طبق روال در اولین فرصت مطالب کش میرود!!!
مامان شيوا
پاسخ
خواهش ميكنم عزيزم ، خوشحال ميشم مطالبمو بخونيد و به دردتون بخوره .