پرنسس كوچولوي گلمپرنسس كوچولوي گلم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

هديه ي باشكوه خدا

چله ت مبارک شادوین جون

1392/1/8 4:37
نویسنده : مامان شيوا
547 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ٤٠ روز از روزی که بدنیا اومدی گذشت ، ٤٠ روز گذشت از اولین در آغوشم گرفتنت ، ٤٠ روز گذشت از زندگی منو و بابایی شدن ، ٤٠ روز گذشت از همه‌ی هستی من شدن ؛ شدی ٤٠ روزه .

مامانی نمیدونی از وقتی بدنیا اومدی ، همه‌چیمون شدی ، نبض‌مون با وجود تو میزنه ، نفس‌مون با گرمای نفس تو دمیدن میگیره ، وقتی خوابی یه جور دوست داشتنی هستی ، وقتی بیدار میشی صدبرابر دوست داشتنی‌تر میشی .

نمیدونی بابایی با چه عشقی تورو روپاهاش میخوابونه ، هر چقدر میگم آخه بچه به این کوچیکی رو که رو پا نمیخوابونن ، قبول نمیکنه ، میگه اینجوری کیف میکنم .

درسته بدخوابی شبا تا صبح بیداری و دمدمای صبح میخوابی ولی وقتی تو بغلم آروم میگیری و با عشق میخوابونمت همه چی یادم میره ، تو بغلم میگیرمت ، توی خونه قدم میزنم ، می‌چرخونمت تا وقتی که خوابت ببره ...

امروز مامان جون کار داشت برا همین برا اولین بار خودم بردمت حموم ، تا به قول قدیمیا چله‌تو بریزم ، آخ که تو حموم و بدون لباس چقدر ریزه میزه‌ای ؛ حموم کردنت ، هم کلی لذت داشت هم کلی ترس ، همش میترسیدم خدایی نکرده از دستم سر بخوری ؛

بهرحال اینم از امروز ، ایشا... ٤٠ ماهه بشی ، ٤٠ ساله بشی ، ١٤٠ ساله بشی عزیزدلم .

دوست دارم هستی من ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)