پرنسس كوچولوي گلمپرنسس كوچولوي گلم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

هديه ي باشكوه خدا

روز دختر مبارك ، پرنسس مامان - 1393

1393/6/6 12:24
نویسنده : مامان شيوا
748 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نفسم

میشــــه اسـم پاکتو

رو دل خـــــدا نوشت

میشه با تو پر کشید

تــــوی راه سرنوشت

میشـــه با عطـر تنت

تا خــــود خـدا رسید

میشــه چشــم نازتو

رو تن گلهــــا کـشید

 

امروز روز ميلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر هستش نازنين من ؛

این روز بر دختران دیروز و مادران امروز مبارک . . .

 

بقيه تو ادامه‌ي مطلب

مبادا زرد باغ دخترمن

ویا کم سو چراغ دختر من

برو ای غم، برو بیرون از این شهر

میا هرگز سراغ دخترمن

 

روزت مبارك پرنسس مامان

اينم كادوي روز دختر برا دخمليم :

 

كه با گوشواره‌هاي اردكي كه قبلاً داشتي ست شدن ؛ مباركت باشه عزيزم

 

راستي ديشب بهترين عيدي رو هم بهمون دادي و اونم اينكه برا اولين بار يه جمله‌ي 2 كلمه‌اي گفتي :

آب بده

پسندها (4)

نظرات (8)

نی نی عکس
6 شهریور 93 15:18
سلام عزیزم چه نی نی قشنگی ماشاء الله از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
مریم مامان آیدین
10 شهریور 93 16:23
روزت مبارک باشه خانوم کوچولوی خوشگل و کادوی قشنگت هم مبارک جوجو ماشالا عروسکتون خیلی نازه...خدا حفظش کنه دوستم
مامان شيوا
پاسخ
ممنون عزیزم خدا آیدین جونو براتون نگه داره وممنون از تبریکتون...
مامان نازی
10 شهریور 93 17:33
سلام عزیزم.فدات بشم.ممنونم که به وبلاگم سر زدین. شما لطف داری گلم.قابلتون رو نداره. 60 تومن.
مامان نازی
10 شهریور 93 18:09
عزیزم هر وقت ایمیل که زدید به من یه پیام توی نی نی وبلاگم بذارید ممنونتون میشم.
مامان نازی
11 شهریور 93 2:22
سلام عزیزم.عکس هارو دیدم.گلم حلقه در رو میخواید که مثل همون کار در بیاد منظورم اینه که با پارچه کار بشه یا تمامش با نمد باشه؟ حلقه در 60 تومن.لک لکه 30 تومن.ادم برفی 15. از نظر قیمت خیالتون راحت سعی میکنم منصفانه باشه عزیزم.و اینکه تا اونجا که بتونم تلاش میکنم کار تمیز در بیاد این سایت کارهامه.امیدوارم که باز بشه عکسها اخه بعضی از دوستان میگن باز نمیشه.
مامان شيوا
پاسخ
ممنون که وقت گذاشتین و جواب دادین
مامان نازی
16 شهریور 93 16:30
سلام عزیزم.این طبیعیه دختر منم تازه موهاش در اومده اونم همش پرزیه..در میاد نگرانی نداره
مامان شيوا
پاسخ
سلام جدی مامانی؟؟؟ منو از نگرانی در اوردین ممنون
پریسا
19 شهریور 93 21:13
سلام دوست عزیز نگران نباش من یه دوست دارم الان 29 سالشه این دوست من تا سه سالگی اصلاا مو نداشته الان اگه بخوای ادرس قیس بوکشو برات میذارم ببین چه مو هایی داره خیلی لخت و پر پشت و زیبا این دوستت من وقتی بچه بوده گوشاش خیلی بزرگ بوده مامانش میگه فقط حسرت میکشدم موهاش در بیاد گوشاش بین موهاش گم بشه نترس عزیزم طبیعیه دخترت که خیلی ماهه موهاشم در مییاد نگران نباش
مامان شيوا
پاسخ
چه جالب راست میگی پریسا جون؟ایشا... دختر منم موهاش دربیاد پریروزم بردمش پیش متخصص پوست گفت کاملا طبیعیه و مشکلی نیست,دیگه خیالم کامل راحت شد
مادر مهدیا
21 شهریور 93 23:58
با سلام دختر زیبا و قشنگی داری عزیزم وبلاگ هم زیباست آرزوی سلامتی برای شم و دختر زیبایتان دارم مادر مهدیا
مامان شيوا
پاسخ
ممنون عزيزم اين نظر لطفته ايشا... شمام هميشه سلامت باشين