پرنسس كوچولوي گلمپرنسس كوچولوي گلم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

هديه ي باشكوه خدا

اولين پيك نيك شادوين جون

1392/1/13 4:00
نویسنده : مامان شيوا
245 بازدید
اشتراک گذاری

فندق كوچولوي من ، كوچول موچولوي من ، سلام

من اين مطلبو تو پستاي قبلي نوشته بودم ولي نميدونم چرا حذف شده ، خب يه بار ديگه مينويسم فداي سرت .

امروز شمايي كه 45 روزه باشي با جمع خانواده يعني مامان‌جون اينا و خانواده‌ي خاله‌ها دسته‌جمعي رفتيد پيك‌نيك ، آخه امروز سيزده بدر بود .

 

 

طبق رسم هرساله‌مون همگي دور هم رفتيم سيزده‌ بدر ، سيزده بدر امسال با مال هرسال يه تفاوت بزرگ داشت و اونم اينكه گل‌دختري مثل شما به جمعمون اضافه شده كه نورچشمي همه‌ست .

 

 

از شانست هوا هم خيلي خوب بود و بهمون خيلي هم خوش گذشت ولي از ترس اينكه نكنه مشكلي برات پيش بياد از اول تا آخر توي چادر موندي ، بچه‌هاي خاله‌ها هم هي به هواي شما مي‌اومدند توي چادر و باهات بازي ميكردند ولي تيناجون از تو چادر تكون نخورد و همش مواظبت بود ؛ واي كه بچه‌هاي خاله‌هات چقدر دوست دارن همشم سر بغل كردنت دعواست ، عزيزي ديگه مامان جون ، عزيز .

قضيه‌ي ناخناتم كه بهت گفته بودم كه چقدر خوشگل و بلندند ، توي اين 45 روزه بلندترم شده بودند ، امروز بهونه‌اي شد و ناخناتم گرفتيم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)