پرنسس كوچولوي گلمپرنسس كوچولوي گلم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

هديه ي باشكوه خدا

براي فرشته‌ي مهربانم

1392/12/14 16:54
نویسنده : مامان شيوا
244 بازدید
اشتراک گذاری

با اجازه اين پستو از وبلاگ يكي از دوستان برداشتم :

در اولین صبح عروسی ، زن و شوهر توافق کردند در را به روی هیچکس باز نکنند ابتدا پدر و مادر پسر آمدند زن و شوهر نگاهی به هم انداختند و هیچکدام طبق توافق در را باز نکردند ... !

ساعتی بعد پدر و مادر دختر آمدند،زن و شوهر نگاهی بهم انداختند اشک در چشمان دختر جمع شد و در آن حالت گفت : نمیتونم در رو باز نکنم با اینکه میدونم پدرو مادرم پشت در هستند ... !

شوهر چیزی نگفت و در را به رویشان باز کردند .

سالها گذشت خداوند به آنها چهار پسر داد و پنجمین فرزندشان دختر بود . برای تولد این فرزند پدر بسیار شادی کرد و گوسفند سربرید و مهمانی مفصلی داد .

مردم با تعجب از او علت این همه شادی را پرسیدند و او به سادگی جواب داد :

                          این همان کسی است که در را به رویم باز میکند .

                                                  

 

خدایا بابت رحمت و موهبتی ( يعني يگانه دخترم ) که به من دادی هزاران بار شکرت ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شازده پاشا
17 اسفند 92 11:48
عاااااااااااااااااالی بود اگه دوست داشتین بهماهم سربزنیدخوشحال میشیم
مامان نگار
21 اسفند 92 8:50
مامانی من همون روز براتون جواب دادم اگه نیست .... نخندینا! احتمالا رفتم توی وبلاگ یکی دیگه نظر دادم فکر کنم اون بنده خدا با خودش فکر کرده من چه مشنگی هستم!!! حالا دوباره می نویسم براتون