پرنسس كوچولوي گلمپرنسس كوچولوي گلم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

هديه ي باشكوه خدا

ما دختردار شديم

1391/6/29 14:31
نویسنده : مامان شيوا
219 بازدید
اشتراک گذاری

نازنين مامان سلام

امروز قشنگ ترين روز دنيا براي مامان و بابا بود ، آخه امروز فهميديم كه دختري .

با علائمي كه داشتم حدس ميزدم دختر باشي ؛ تو تست تشخيص جنسيت 7 تا از نشانه ها دختر نشون داده بود و 3 تاش پسر ، منم به دلم افتاده بود كه حتماً دختري .

ظهر با خاله شادي رفتيم پيش دكتر رسولي جواهري ، برام سونوگرافيه تعيين جنسيت و غربالگري نوشت ، رفتم سونو ، وقتي دكتر پرنيا بهم گفت كه دختري نميدونستم از خوشحالي چيكار كنم ، داشتم پرواز ميكردم ؛ خاله شادي تو سالن مونده بود ، همينكه اومدم بيرون ، خاله گفت : دختره يا پسر ؟ گفتم : دختر . گفت : دروغ نگو ، برگه سونوگرافيتو بده ببينم . از بس خوشحال بوديم اون خطي رو كه جنسيتتو نوشته بودند رو پيدا نميكرديم . تا من خبردار بشم خاله شادي گوشي رو برداشت به مامان جون و خاله ها مژده داد ؛ آخه تينا ازم قول گرفته بود كه خاله هر وقت رفتي سونوگرافي ، به من زنگ بزن جنسيتشو بگو ، تا من به همه مژده بدم ، ولي تا من زنگ بزنم خاله شادي همه رو خبردار كرد و تينا ازم ناراحت شد .

بعدش به بابات زنگ زدم و گفتم حدس بزن بچه مون دختره يا پسر ؟ گفت : دختر . گفتم از كجا ميدوني ؟ گفت به دلم افتاده .

هممون خيلي خوشحاليم مامان جون ، شب هم به مناسبت تعيين جنسيتت شيريني خريديم و رفتيم خونه ي مامان جون .

راستي دخترم ، دكتر گفت 17 و نيم هفته ته ؛ 17 و نيم هفته گيت مبارك عزيزم ، ديگه ماشا... داري بزرگ ميشي ؛ ضربان قلبتم 143 بار در دقيقه ست ؛ قربون قلب كوچولوت برم من .

خدايا شكرت كه بچه مون سالمه .

 

17 هفتگيه دخترم :

وزن كودك شما در حدود 155 گرم و اندازه ي او حدود 12.7 سانتيمتر است ؛ تقريباً به اندازه يك پياز بزرگ . او ميتواند مفصلهاي خود را تكان دهد و اسكلت غضروفي او آرام آرام به استخوان تبديل ميشود . حس شنوايي او در حال رشد است .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)