پرنسس كوچولوي گلمپرنسس كوچولوي گلم، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

هديه ي باشكوه خدا

آخرين سونو

1391/11/12 15:54
نویسنده : مامان شيوا
185 بازدید
اشتراک گذاری

شادوين قشنگم ، امروزم رفتم سونوگرافي ، ميدونم وقتي سونوت ميكنن اذيت ميشي ، دچار استرس ميشي ، ولي اين ديگه آخريش بود ، مجبور بودم كه برم تا وقت دقيق زايمان رو مشخصص كنن ، تا بهم بگن كه دختر قشنگم ايشا... كي بدنيا مياد .

دكتر مولايي گفتن 35 ونيم هفته اي اينو از رو وزنو جثه ت گفتن ولي با سونوگرافي كالرداپلرم 36 و نيم هفته اي ، وزنتم 1950 گرمه يعني كمتر از 2 كيلو !

خدا نكنه كمتر از 3 كيلو بدنيا بيايي و ضعيف باشي بهت قول ميدم از فردا يه كم بيشتر استراحت كنم تا كمي جون بگيري ، آخه مامان جون ميگه از بس ميري بازار دنبال سيسموني ، اون طفلكي كوچولو مونده !

دكتر رسولي هم گفتن آخراي بهمن يا اوايل اسفند سزارين ميكنن .

كوچولوي من درسته لحظه شماري ميكنم واسه ديدنت (نه تنها من بلكه بابايي ، مامان جون ، خاله ها ، همه و همه واسه ديدنت عجله دارن ) ولي هرچي به روز زايمان نزديكتر ميشم ترس و دلهره م بيشتر ميشه ، آخه خيلي ميترسم از اينكه با بي حسي جلوي چشماي خودم جراحي بشم ، واقعاً ترس داره ، وقتي يادم ميافته همه ي بدنم ميلرزه ، فكر نكنم استرس شب قبل سزارين رو بتونم تحمل كنم .

فرشته كوچولوي من ، برا مامان دعا كن تا از پس اين استرسا بربيام  .

خدايا به اميد تو ... 

 

37هفتگيه شادوين جونم :

 

تبريك ! كودك شما كامل شده است و از اين به بعد قادر خواهد بود كه به زندگي در خارج رحم ادامه دهد . وزن كودك شما كمي بيشتر از 2720 گرم است و از سر تا پاشنه پا حدود 48.2 تا 50.8 سانتيمتر طول دارد .
موي سر بسياري از كودكان در هنگام تولد كامل است و طول موهاي آنها ممكن است بين 1.2 تا 3.8 سانتيمتر باشد . اگر رنگ موي كودك شما با خود شما يكسان نيست تعجب نكنيد . برخي نوزادان هم تنها كمي موي كرك مانند دارند .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)